poniedziałek, 3 czerwca 2013

Projekt Trendy Tydzień Piąty Podsumowanie

Naprawdę nie wierzę, że to już prawie koniec projektu trendy. Na początku nawet nie myślałam, że dojdzie do skutku, ale się udało. Tylko dzięki Wam, Waszemu zaangażowaniu i pomysłom i systematyczności. No dobra, nie przynudzam bo wiem, że jesteście ciekawe jak wygląda zestawienie prac z tygodnia piątego czyli ETNO!












Anita Kulikowska (anitakulikowska89.blogspot.com/)

















Zauważyłam,  że etno przysporzyło nam sporo kłopotów i interpretacyjnych i wykonawczych, ale efekt końcowy i tak wyszedł wspaniały. Już tylko jeden tydzień!

P.S Jak nowy wygląd bloga? Będę wdzięczna za sugestie jeśli coś należy dodać/usunąć/poprawić :)

xoxo, Nika

19 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podobają się prace Anity Kulikowskiej i KOTa, chociaż wszystkie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszło, zdolne dziewczyny :)
    wygląd bloga na plus :) sama właśnie chcę zmienić tło na kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle! ja tak nie potrafię :P Ale do tego chyba trzeba mieć talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. same śliczne prace w tym tygodniu, zresztą cały projekt to super pomysł.
    uwielbiam takie wzory;)

    co do szablonu to jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja blado wypadłam przy reszcie tych cudnych zdobień! Postarały się dziewczyny - nie to co ja :D

    Nowy wygląd bloga jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale opowiadasz głupoty Twoje wyszły przepięknie jak i wszystkie super był tydzień :)

      A blog jak najbardziej na plus :)

      Usuń
    2. No właśnie ona coś ostatnio same głupoty gada ;p

      Mi się najbardziej podobają pracę Zu, RedRouge i Joanna Reda :)

      Usuń
  6. Szablon świetny!;)

    KOCia praca <3 Jestem zakochana w tym wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać, że poziom mega wysoki. Wszystkie projekty są bombowe, ale K.O.T pobiła moim zdaniem konkurencję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie wszystkie są cudne i dopracowane :)) świetnie dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  9. super tydzień!! piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. ło jejciu, dziękuję Kochane za te pochwały O.O
    nawaliłam z koronką to chociaż udało mnie się (wg Was) obronić w Etno :)
    muszę przyznać, że choć temat trudny do zrealizowania, pokazał jak bardzo pomysłowe jesteśmy

    choć wszystkie prace wymiatają (tyle szczegółów!) to najbardziej w oko mi wpadły prace Zu i Anity Kulikowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ami się podobają prace:RedRouge(tradycyjnie chyba już ;D), Marlenails(<3) i Anity Kulikowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne <33

    Obserwuję i liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej:) Nominowałam Cię do Lebster Blog, zapraszam do zabawy:)
    http://bognyprogram.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-zapraszam-do-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin