piątek, 7 czerwca 2013

Dzikie wyzwanie TAJGEREK

I co ja bym zrobiła bez tych projektów, nie miałabym takiej motywacji do tworzenia, a tak to mnie gonią terminy więc siadam i maluje! Nie ma zmiłuj ;P Na dzisiaj szybciutko podrzucam mojego tajgerka, którego specjalnie trochę "uzwyczajniłam" żeby móc cały weekend ponosić paznokcie bez względu na to gdzie się znajdę, a dużo mnie czeka ;) Przede wszystkim będę negocjować wynajem restauracji na moje wesele więc nie czułabym się jak poważna bizneswoman z wymalowanym tygrysem na paznokciach ;P Mam nadzieję, że mimo wszystko Wam się spodoba ;)


 Chciałam Wam pokazać jak to się prezentuje na obu dłoniach, ale za chiny nie mogłam się dogadać z aparatem, nigdy nie robiłam zdjęć obu dłoni więc nie dziwię się, że się nie znam. Muszę nad tym popracować ;)

Ćwieki otrzymałam od sklepu KKcenterhk, możecie śmiało je zamawiać, są bardzo ładnie wykonane i takie delikatne. Bałam się, że będą za duże na moje małe paznokcie, ale pasują idealnie. Możecie je kupić TUTAJ. Przeysłka trwała około 3 tygodni i tutaj muszę KKcenterhk pochwalić bo z bornpretty moja paczka zaginęła, a na drugą czekam już miesiąc i zaczynam wątpić, że dojdzie.


Prace reszty dziewczyn:

 
xoxo, Nika

23 komentarze:

  1. śliczny wzorek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam napisać że ja też czekam aż się do mnie odezwą wysłałam im adres i cisza mają czas widzę nie wiem do Cb piszą że wysyłają czy nie? bo może już idzie do mnie a ja o tym nie wiem :(

      Usuń
    2. Nie pisali do mnie, że wysłali. Po prostu jak minęło chyba z 5 tygodni po tym jak złożyłam zamówienie to napisałam do nich i mi kazali jeszcze tydzień poczekać, a potem napisali, że jak nie przyszło to musiało zaginąć, i że wyślą mi drugi raz. OD tego momentu znowu mija 4 tygodnie i nic :/

      Usuń
    3. patrz jaka gapa ze mnie mi chodziło o tą KKCenterHK zapomniałam napisać bo też im wysłałam maila z adresem i z tym co wybrałam i czekam tydz na odpowiedź ale podobnie miałam jak już czekałam na drugiego ich maila też ok tyg czekałam :( to jak tu jest z tą firmą?

      Usuń
    4. Ah, to ze mnie gapa ;P A z kkcenter to napisali mi jak wybrałam rzeczy, że wysłali i żebym dała znać jak dojdzie ;)

      Usuń
  2. Super :) Bardzo estetyczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś oprócz mnie tak myśli :D

      Usuń
  3. Fajny tajgerek ;) Muszę kiedyś coś podobnego zmalować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem wielbicielką ćwieków, ale z tym tygryskiem wyszło bardzo fajnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, ciekawe zestawienie :) powodzenie w negocjacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Wyglądają bardzo profesjonalnie i ekskluzywnie :) A co do bukietu, ja z kwiatami rady nie daję, więc zamówię jakiś bukiet:) ale księgo gości robię sama. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. znakomite zdobienie, fantastycznie pasują do siebie te kolory, a z ćwiekami to w ogóle szał ciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się te uzwyczajnienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie polaczylas wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mega ci to wyszło. Masz talent jej ja bym tak nei potrafiła zwyczajnie ym straciła cierpliwość.
    Te złote prostokontne cwieki dodają tygryziemu mani takiego pazura! Awwrrr :D
    Pozdrawiam, bede zaglądać częsciej (ddoaje do obserwowoanych)
    Pozdrawiam, cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem mi się wydaję, że rzucę tymi pędzelkami, ale jak już zaczynam malować to mi przechodzi :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne zdobienie :) ta paseczki robiłaś jakimś specjalnym pędzelkiem? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzwyklejszym pędzelkiem, który obcięłam nożyczkami żeby był cieniutki ;)

      Usuń
  12. świetnie - super dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tygrysiątko wymiata - jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin