piątek, 14 czerwca 2013

Projekt Trendy Neopastele = Saran Wrap

Już dawno zrobiłam to zdobienie z myślą o projekcie, ale chciałam je powtórzyć bo nie do końca zadowolił mnie efekt. Przede wszystkim do metody saran wrap polecam wybieranie kontrastujących kolorów, wtedy efekt jest chyba najbardziej widoczny. Plus mama podkradła mi top coat i żeby czymś to wyrównać użyłam lakieru matującego, nie był to dobry zabieg ;P Teraz uznałam, że człowiek uczy się na błędach i mój pierwszy saran wrap wcale nie jest taki zły żeby całkiem go usunąć z pamięci. I jak?


Ogólnie nie miałam ostatnio czasu bo pochłonęły mnie prace weselne, jak przysiądę do menu, utworów, zabaw itd to po prostu nim się obejrzę jest wieczór i dzień minął ;) Po weselne inspiracje zapraszam na mój PINTEREST ;) A w kosmetyczce kolejny piasek do kolekcji i nowy top coat do wypróbowania. Miałyście?

 xoxo, Nika

8 komentarzy:

  1. szkoda że tylko jedno zdjęcie bo ja lubię pare oglądnąć ale pomysł był fajny i pasuje mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takich kolorach tez są ładne... ja jeszcze nie próbowałam tej techniki, ale muszę się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba :) bardzo ciekawe zdobienie i ładne kolorki !!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie strasznie spodobała metoda saran wrap i z pewnością ją jeszcze powtórzę :) więcej zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeeeetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam się podoba, ogólnie muszę wypracować tę metodę :)
    Lakierów nie miałam ani jednego, ani drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :)

    Nominuję Cię do Libster Blog Award > http://xpazurrrrkix.blogspot.com/2013/07/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Planujesz coś kupić lub sprzedać i szukasz czegoś więcej poza najpopularniejszymi serwisami ogłoszeniowymi? Zależy ci na tym, by posiadać gwarancję, iż dotrzesz do jak najszerszego grona potencjalnych klientów twojej oferty? My to absolutnie rozumiemy, dlatego stworzyliśmy właśnie ów portal ogłoszeniowy – by odpowiedzieć na potrzeby oczywiście takich osób, jak ty. Postawiliśmy na ogłoszenia lokalne, co zapewnia największe prawdopodobieństwo sukcesu i jest głównym wyznacznikiem ogłoszeniowej efektywności. Dzięki temu ludzie z twojej okolicy będą mogli w niewielkiej odległości od własnego domu odnaleźć to, czego najbardziej chcą, a przecież to w handlu liczy się najbardziej – by się nie przemęczyć. Ponieważ jak konsument ma się narobić i zmęczyć, to mu się odechce. Pójdzie i poszuka tam, gdzie ma bliżej i łatwiej. Trudno się temu dziwić. Każdy by przecież tak zrobił w takiej sytuacji. Inne strony wymagają zakładania kont i uiszczania opłat, by można było umieścić na nich swoją ofertę. Nasz serwis ogłoszeniowy jest bardzo prosty w obsłudze zarówno dla osób zamieszczających ogłoszenia, jak również dla tych, jacy te ogłoszenia wertują, poszukując czegoś mniej lub bardziej określonego. A to jedynie jedna z wielu jego zalet. Dodawanie ogłoszeń w naszym serwisie jest kompletnie bezpłatne. Możliwe jest też wybranie okresu, przez który dano ogłoszenie będzie pokazywane. Aby je dodawać i przeglądać, nie jest niezbędne zakładanie konta ani logowanie się do niego. Wstawiane oferty podlegają błyskawicznej akceptacji przez moderatorów. Nie czekaj już dłużej. Wstaw swoje ogłoszenie u nas. Daj sobie wyższe szanse na zysk. Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin