sobota, 6 kwietnia 2013

Projekt Hobby: Sport!

Nie będę ukrywać, że za wielką fanką aktywności fizycznej to ja nie jestem ;P Ale zdarzyło mi się parę razy być na meczu koszykówki więc dzisiaj właśnie to na moich paznokciach. Mam nadzieję, że widać co to bo niestety mój tata mnie załamał twierdząc, że to tarcza samuraja (skąd on wie takie rzeczy?!). Niestety zdążyłam się przespać z tymi paznokciami zanim zrobiłam zdjęcia więc trochę niedoskonałości na matowym lakierze się pojawiło. Wybaczcie ;)

Prace reszty dziewczyn TUTAJ

xoxo, Nika

15 komentarzy:

  1. też miałam w planach koszykówkę :) Ja nie wiem, gdzie ten Twój tata dojrzał tarczę samuraja?? przecież to PIŁKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne matowe :)
    nie mam pojęcia co by tu na sport zmalować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Masz mega talent i wyobraźnię przede wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tarcza samuraja, hehe :P ja od razu wiedzialam, że piłka od kosza;) super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taki wzór :D I nie wyszło aż tak tragicznie :D Od razu przyszło mi do głowy, że to piłka od kosza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i pomysł i wykonanie. Prosto, ale efektowne. Całość ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tarcza samuraja! :D A to dobre :P ja tam nic takiego nie widzę ;) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. tarcza samuraja?! a jak taka tarcza wygląda!
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokazałam je mojemu narzeczonemu(fan basketu) i jemu też się podobaja, tak ja mi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ah moj ulubiony sport :D tesknie za koszem, teraz nawet nie mam pilki bo nie ma z kim grac

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyszło :D super że zmatowiłaś tło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś u mnie otagowana ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin