wtorek, 11 czerwca 2013

Projekt Trendy Tydzień 6 Podsumowanie

Już przedostatni tydzień projektu, część z Was ma już wszystkie tygodnie za sobą, bardzo się cieszę, że podobał Wam się projekt bo to na pewno nie ostatnia taka inicjatywa z mojej strony ;) Żałuję, że sama się nie wyrabiam ;P Paczuszka dla jednej z Was jest już przygotowana, losowanie za około tydzień po podsumowaniu ostatniego tygodnia z paskami, a dzisiaj NEOPASTELE ;)

TYDZIEŃ SZÓSTY:


Zu (http://zumaluje.blogspot.com/)

















Anita Kulikowska (anitakulikowska89.blogspot.com/)


























I to tyle na dzisiaj. Jeszcze tylko Paski i oficjalny koniec projektu. Czego się nauczyłam? Że projekty są jak dzieci - widać po nich jak szybko leci czas! :P

P.S Zachęcam do obserwowania bloga na bloglovin lub/i facebooku bo już niedługo ma zniknąć lista obserwowanych. Wszystkie linki po prawej ;)

xoxo, Nika

6 komentarzy:

  1. przepiękne, barwne prace :) brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny temat był mnóstwo kolorów się pojawiło extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w zdobieniu Zu się zakochałam! :)
    a czemu lista zniknie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zu, Chili i Anitka <3 jestem zakochana w tych zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, pięknie :D
    zdolne z Nas dziewuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie urzekła Joanna Reda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin