poniedziałek, 24 czerwca 2013

Projekt Trendy Tydzień 7 Podsumowanie + Losowanie

Hoho, tyle zaległości mi się ostatnio nazbierało, że aż się boję zaczynać, ale w końcu trzeba się odkopać ;) Dzisiaj przychodzę z podsumowaniem ostatniego tygodnia TRENDY, który powinno było już być dobre 2 tygodnie temu, ale moje motto brzmi - lepiej późno niż później - :) Żeby też już nie przedłużać na końcu notki wiadomość o wylosowanej nagrodzie dla jednej z Was za udział w projekcie ;)

TYDZIEŃ SIÓDMY:


Zu (http://zumaluje.blogspot.com/)



















Anita Kulikowska (anitakulikowska89.blogspot.com/)

































No i to wszystko, koniec projektu! Bardzo, bardzo dziękuję Wam za udział i za wytrwałość. Nie sądziłam, że tak dobrze to pójdzie, i że będziecie takie systematyczne. Mam nadzieję, że wszystkie się dobrze bawiłyście i chętnie spotkacie się tutaj w nowym projekcie za jakiś czas ;) A teraz nie przedłużając, jak obiecałam każda z Was, która zmalowała co najmniej połowę projektu (nie było z tym problemu bo prawie wszystkie oddałyście wszystkie prace) miała szansę na nagrodę. Losowanie odbyło się dzisiaj i ....papamapampam, szczęśliwą jest:


Proszę Joannę o kontakt mailowy. I gratuluję! Wybrałam coś co sama lubię i już kilka razy polecałam, a nie każdy ma dostęp do tych małych cudaków więc oto co zwyciężczyni dostanie w paczuszce:


 xoxo, Nika

11 komentarzy:

  1. wszystkie paski świetne, bardzo się cieszę, że prawie wszystkim udało się zmalować więcej prac
    a Joasi gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paski ;p Gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanna Reda jak zwykle powaliła swoim zdobieniem :) Super, że nagroda trafi w jej ręce w pełni zasłużona, brawo :*
    A ja chciałam podziękować za przemiła zabawę :* Ale szybko to zleciało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobienia mi najbardziej spodobał się ten pierwszy od samej góry

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka prac to na prawdę mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję. Trochę późno, ale gratulacje są jak najbardziej szczere. Wykonanie wręcz mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin