środa, 1 maja 2013

Projekt Trendy Tydzień 1 Podsumowanie

Z góry Was  przepraszam za takie opóźnienie, niestety mam sporo czynników niesprzyjających działaniu na bieżąco w świecie paznokciowym. Mam nadzieję jednak, że dobrze się bawicie, przynajmniej tak wygląda z Waszych przeuroczych kwiatowych zdobień ;))

TYDZIEŃ PIERWSZY:











Anita Kulikowska (anitakulikowska89.blogspot.com/)





Ika (http://czarnyonyx.blogspot.com/)












Daguszka (http://daguszka.blogspot.com/)  






Jak Wam się podobają? Są nie tylko kwiatowe, ale i bardzo wiosenne. Teraz nie ma już mowy żeby wiosna nam jeszcze zniknęła ;) A obecnie mamy drugi tydzień czyli biel i turkus - wielkie pole do kreatywnej interpretacji, umrę z ciekawości ;P

xoxo, Nika

22 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się te ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zdążyłam dodać posta z moim kwiatowym mani :( a zdjęcia czekają... Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem i ja :)
      http://womensendorphine.blogspot.com/2013/05/projekt-trendy-czas-start.html

      nie bardzo wiem gdzie wklejać linki z następnymi zdobieniami?

      Usuń
  3. Na początku chciałam się trochę poskarżyć! Biorę udział w projekcie do którego wykonałam 3 zdobienia a żadne nie zostało zaprezentowane. Jest mi bardzo przykro z tego powodu Q.Q Teraz do żeczy zdobienie Iki przypadło mi najbardziej do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chciałam tylko zauważyć że przy zdobieniu Raspberry (ostatnie) jest przekierowanie do innego bloga ;)
    ale to chyba własnie jej zdobienie mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace, bardzo wiosenne <3

    dziewczyny, dobra robota! ciekawe jak nam pójdzie drugi tydzień?

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie prace są piękne i takie wiosenne! super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się praca Mroofy pomimo, ze tylko na jednym paluszku kwiatek to jest on według mnie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOT i Raspberry <3 piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba praca Marlenki :) Też nie na wszystkich paznokciach ma kwiaty ale są tak piękne i kolorowe jak powinna być wiosna :) do tego tło czyli baze ma piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedzę tu swoich a wrzucałam ci linka :D
    ale to nic, wszystkie bardzo mi się podobają, szczególnie Ewki i Marleny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię przepraszam, w zakładce normalnie od razu Ci uzupełniłam, ale potem mi umknęło. Wszystko przez te kolory linków, ledwo widać czy to link czy nie ;P

      Usuń
  11. Mnie się podoba większość :D ciężko byłoby wybrać najlepsze bo każe mają w sobie to coś - ten pierwiastek wiosny - życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach śliczne kwiaty ,szczególnie różyczki :) Sama marze zeby takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kochana- Koszalin w którym teraz mieszkam jest jeszcze większą wsią. A ja ze słupska pochodzę więc mam większy sentyment do tego miasta. Dodatkowo odziedziczyłam mieszkanie po dziadku i i tak nie mogę go sprzedaż przez najbliższe 5 lat wiec opłaca mi się w nim zamieszkać. nooo i jeszcze ja Słupsk lubię- nie nazwała bym tego miasta wsią (zresztą niektórzy zwą wsią Warszawę :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ty też jesteś ze słupska?
      Ja za bardzo wierna to nie jestem- gdyby nie to mieszkanie na pewno tam bym nie wróciła tylko spróbowała swych sił np w Gdańsku... no ale jak już dostałam to nie będę wybrzydzać :D nie każdy dostaje na start mieszkanie na własność :)

      Usuń
  14. Ale super kwiatuchy :D
    Ja się trochę ociągam z tym drugim tygodniem, ale mam nadzieję na dniach się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie się podobają wszystkie prace, bo jakoś tak wesoło sę zrobiło i od razu cieplej na serduchu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam trzy faworytki - Marlena, SheLazy i Joanna Reda

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne prace, bardzo wiosenne:)

    Przegapiłam linki, więc proszę o dorzucenie mojego zdobienia.
    http://zlotapigmejka.blogspot.com/2013/04/projekt-trendy-2013-kwiaty.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin