piątek, 19 kwietnia 2013

Projekt Hobby: Książka!

Moje największe spóźnienie w tym projekcie i nie jestem z tego dumna, ale niestety ciągle nie wiedziałam co chcę namalować. W końcu podeszłam do tematu luźniej i postawiłam na komiks. Nie wyszło idealnie, ale przynajmniej po tych mękach jestem przekonana, że trzeba się zaopatrzyć w farbki. Jak dalej nie będzie mi wychodzić to znaczy, że nie jestem do tego stworzona ;P



Prace innych dziewczyn tutaj:
 

P.S Bardzo, bardzo dziękuję za 50 obserwatorów, to było moje marzenie odkąd założyłam bloga! Teraz czekam na 100 :)
xoxo, Nika

17 komentarzy:

  1. żartujesz sobie :> jestes do tego stworzona, nie ma przeproś ;) każdy ma takie dni że brakuje pomysłów, nie ma co się przejmowac :)
    a pazurki super, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę się nie spodziewałam, że ktoś uzna, że to wyszło :P

      Usuń
  2. No Ty nawet tak nie pisz :) Wyszło naprawdę świetnie! Koniecznie kup farbki, bo sądzę, że niezłe maluneczki będziesz na nich tworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. farbki tez nie sa takie idealne ;p nie rozprowadzaja sie rowno jak lakier tylko zostawiaja gorki i doliny po pedzlu, ale nie ma co sie przejmowac, pomysl najwazniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. PS: Inglot holo schodzi normalnie z paznokcia ale nie ze skorek, tam jak sie przyklei to go nic nie ruszy XD trzeba raczej rowno zrobic od razu

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie wyszło Ci bardzo fajnie i nie ma się co poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szacune jak zrobiłas to lakierami!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł :) Od kiedy mam farbki nie wyobrażam sobie malowania lakierami szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda ;]
    ja też nie mam pomysłu na ten tydzien ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tam sie podoba, fajne takie komiksowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam precyzje i cierpliwość ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do tagu u mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze pazurki, świetna robota, gratuluję Ci precyzji! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin