sobota, 27 kwietnia 2013

Vipera Bambini 39

Po tym jak przedstawiłam wam mój ulubiony cukierkowy róż Vipera Bambini, postanowiłam za wszelką cenę zdobyć więcej tych małych cudeniek. Na szczęście mi się udało, chociaż wykupiłam ostatnie sztuki :) Dzisiaj przedstawiam wam typowy fioletowy wrzosik nr 39. Tak jak swój poprzednik jest naprawdę przyjemny w użytkowaniu, ma fajną konsystencję, nie spływa na skórki i ładnie błyszczy. Jedyne co jest gorsze to to, że musimy nałożyć dwie warstwy, ale przy jaśniejszych kolorach to chyba normalne. Teraz już mogę śmiało polecić całą serię Bambini, nie przechodźcie obok niej obojętnie jak będziecie miały okazję je kupić ;))

Niestety za nic na świecie nie udało mi się uchwycić koloru, zdecydowanie trzeba sobie dodać fioletowego pigmentu w myślach ;P


 xoxo, Nika

15 komentarzy:

  1. Kolor na paznokciach ładny, ale fakt nie ma odzwierciedlenia w tym co w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kolor w butelce jest bardziej fioletowy :) jakie pazurki masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, na lato w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sympatyczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki ;)
    ja też zawsze w podobnych kolorach nie mogę złapać tego fioletu... tak jakoś aparat zjada kolor.
    muszę się zastanowić nad tą serią, może coś zakupię ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i przy kupnie w buteleczce bardziej mi się podobał niż po aplikacji :) ale i tak je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, ale ja póki co nigdzie nie natknęłam się na te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny odcień <3 zakochałam się wręcz !

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek jest cudowny ;) taki słodziutki
    ja niestety nie napotkałam na swojej drodze tych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie delikatne wrzosiki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor... Szkoda że u mnie nie ma lakierów z Vipery... :((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin