piątek, 12 kwietnia 2013

DIY: Matowe paznokcie

Jakiś czas temu, zanim na świat przyszły piaski, najmodniejsze  paznokcie były matowe. Niestety do tej pory dość ciężko dostać matowe lakiery. Efekt matowych paznokci jest według mnie bardzo elegancki. Poza tym, nie musimy się martwić, że wcześniej błyszczące paznokcie już takie nie są zaledwie po kilku godzinach. Jeśli jeszcze nie miałyście matowych paznokci to naprawdę polecam :)

Przyjmijmy, że chcemy bardzo mieć matowe paznokcie, ale nie mamy możliwości zakupu matowego lakieru. Nic straconego! Wystarczy woda, garnek i ogień :)))

Jak uzyskać efekt matowych paznokci:

1. Wlewamy wodę do garnuszka lub czajnika i gotujemy aż pojawi się para
2. Paznokcie pomalowane dowolnym lakierem trzymamy "w parze" gotującej się wody aż do uzyskania matowego efektu.

Gotowe!

Uwagi:
Lakier na paznokciach nie może byś wyschnięty, najlepiej matowić na świeżo po malowaniu.
Nie przejmujcie się skraplaniem na paznokciach, po chwili można je delikatnie przetrzeć i lakier będzie nienaruszony.



Pierwsze zdjęcie pokazuje efekt matu z użyciem matującego lakieru, drugie zdjęcie to metoda parowa. Jedyne czego brakuje paznokciom, który były zmatowione domowo to satynowe wykończenie, które daje specjalny lakier. Poza tym są identyczne :)

xoxo, Nika

17 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł, w życiu bym na to nie wpadła.
    Na szczęście mam lakier matujący, bo podejrzewam, że K.O.T. + para = nieszczęście, poparzenie i pogotowie... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że u mnie skończyło by się tak samo :/

      Usuń
  2. ło, ciekawy pomysł:) nigdy nie słyszałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł!
    dzięki wielkie, na pewno wykorzystam ;*
    bo marzą mi się matowe, ale nie mogę dostać lakieru

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł pierwszy raz się spotykam :) chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna metoda, nigdy o niej nie słyszałam, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, co za metoda :D Pierwszy raz o takiej słyszałam :D Ja ogólnie lubię błyszczące paznokcie, więc chyba raczej nie skorzystam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. a to ciekawe, aż wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah ciekawe :P Jednak ja wolę matowe lakiery (kolor) - matowe topy również różnie działają, u mnie szału na mat nie było, ale kto wie może jeszcze przyjdzie na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście niezły pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super! nie wpadłabym na to, muszę wypróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I w ten sposób nie muszę kupować matowych lakierów, jak będę mieć chwilową zachciewajkę na macik. :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Efekt utrzymuje się na paznokciach długo czy stopniowo zanika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na następny dzień trzeba poprawić bo stopniowo błyszczą się coraz bardziej, ale nie tak jak świeżo pomalowane ;)

      Usuń
    2. to w sumie tak samo jak przy wykorzystaniu matowego top coatu :)

      Usuń
  13. WoW ale fajny i prosty sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin