wtorek, 5 marca 2013

Oriflame Taupe

Ogólnie nie lubię brązów na paznokciach, ale jest jeden, który uwielbiam...Taupe od Oriflame. To mój jedyny lakier tej firmy, który wpadł zupełnie przypadkowo w moje łapy więc nawet nie znam jego ceny. Według mnie ma kolor idealnego delikatnego brązu. Nie jest ani za jasny ani za ciemny. Ma nietypową zakrętkę z pędzelkiem, która może sprawiać problemu przy malowaniu. Konsystencja jest dość rzadka więc należy malować cienkimi warstwami. Krycie ma średnie, ale dwie warstwy idealnie pokrywają paznokieć. Trwałość też jest naprawdę niezła (nosiłam około 5 dni i miałam tylko starte końcówki) więc z chęcią dorwałabym więcej lakierów Oriflame do sprawdzenia ;)

xoxo, Nika




5 komentarzy:

  1. A ja lubię brązy na paznokciach :) Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja też nie lubię brązów ;) i nie mam żadnego lakieru z oriflame, bo jakoś zawsze jak widziałam ich kolory, to są takie klasyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :) taka...kawa z mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie :) uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin