piątek, 22 marca 2013

Cukiereczek od Vipery

To jest lakier, który śmiało mogę nazwać hitem. Dlaczego? Ma piękny cukierkowo różowy kolor, maluje się nawet niebezproblemowo, a po prostu przyjemnie i kryje już przy pierwszej umiejętnie nałożonej warstwie. Czy trzeba czegoś jeszcze? Nie! Ale i tak jest jeszcze jeden plus: jest tani :) Mowa o Bambini nr 32 od Vipery. Żałuję, że nie mam w pobliżu żadnej drogerii gdzie mogłabym kupić więcej tych małych słodziaków za jakieś 3 zł ;)



Jak będziecie miały okazję go kupić to nie wahajcie się ani chwili!

P.S Chciałam Wam podziękować za co raz liczniejsze odwiedziny na blogu, lista obserwujących stale się powiększa dlatego postanowiłam przygotować małe rozdanie kiedy przekroczymy 50 ;)

xoxo, Nika

10 komentarzy:

  1. Wow, faktycznie kolor cukierkowy i wprost śliczny jest! :) Nigdy ich nie widziałam, ale teraz się zacznę przyglądać bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień różu, nigdzie nie widziałam jednak tej serii u mnie w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej serii mam zielony i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go mieć :) przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie maleństwo, a ma taką moc! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek ! idealny na mhmm nadchodzącą jeszcze wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny i chociaż jest różowy ma ogromnego plusa za krycie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin